29 juni 2018
content creatie

Communiceren met content

Ieder bedrijf of organisatie heeft goede content nodig. Nu meer dan ooit. Met smartphones en internet, kiezen mensen zelf wat ze willen lezen of bekijken. Iedere doelgroep heeft zijn eigen voorkeursmedia en de aandachtsspanne wordt steeds korter. Als organisatie speel je daarop in; ga je met de tijd mee. Alleen zo bereik je jouw doelgroep.
25 januari 2018

Copywriting doe je zo! De 3 belangrijkste regels op een rijtje

Copywriting is het schrijven van teksten die vooral bedoeld zijn voor marketing of publiciteit. Goede copy weet door de juiste ‘tone of voice’ informatie over te brengen op een manier die past bij de opdrachtgever en aansluit bij de doelgroep. Zo kan copywriting zorgen voor een grotere conversie en meer bekendheid.
4 september 2017
zakelijk bloggen

Starten met zakelijk bloggen: 5 goede redenen

Bloggen! Het is niet meer weg te denken van het huidige internet. Na lang tegensputteren, moet zelfs ik eraan geloven. Geen persoonlijk blog, maar eentje met een zakelijke insteek. Zakelijk bloggen is namelijk essentieel voor elk bedrijf. Dat heeft vooral te maken met kennis delen en gevonden worden op het internet. In dit blog heb ik de vijf belangrijkste redenen voor je op een rijtje gezet.
16 augustus 2017

Met deze 3 tips schrijf je pakkende artikelen in de zorgsector

Ik weet het nog goed: mijn eerste schrijfopdracht in de zorgsector. Een aantal pakkende, medische artikelen voor een patiëntenmagazine. Tijdens het eerste interview noteer ik zorgvuldig wat de specialist vertelt. Precies zo schreef ik het op in een prachtig artikel. Trots leverde ik mijn kunstwerkje af bij het hoofd communicatie…